Page 5 - Chytrý zpravodaj-Kolín-Leden-2022
P. 5
Foto: Zdeněk Hejduk
Gabriela Malá (vpravo) pravidelně konzultuje s místostarostkou Ivetou Mikší- Pokud se vydáte na kolínskou Vodárnu, u pokladny vás téměř vždy přivítá
kovou marketingové kampaně města, vede všechny koncepční činnosti odděle- Lýdie Tachecí (vpravo). Marie Matějíčková je zase stálicí Městského informač-
ní. V současnosti se věnuje například i přípravě zcela nového webu města. ního centra v ulici Na Hradbách .
„Provázet návštěvníky jednou z nejkrásnějších neorenesančních radnic v Čechách je „Nejčastěji zmiňované slovo u práce na Zpravodaji je uzávěrka. V tu chvíli musím
radost. Zvlášť když je prohlídka korunována pohledem na unikátní triptych Václa- mít veškerý materiál pohromadě. Pak následuje několik stresových dnů před tiskem,
va Radimského z radniční galerie,“ prozrazuje o jedné z řady svých aktivit Kate- kdy články a fotografie sázím do grafického programu a rovnám tak, aby vše dobře
řina Tesařová. Je neúnavnou propagátorkou cestovního ruchu v Kolíně, např. sedělo. Pak chvilkový slastný okamžik, když Zpravodaj přijde, líbí se mi a nenajdu
projektu Jeruzalém na Labi, Bartolomějské návrší aj. Její hlas můžete také v něm chyby. V tu chvíli už s kolegy připravujeme další číslo,“ hodnotí svou práci
znát z hlášení městského rozhlasu. Hana Morová.
v gesci. Nesmíme ale opomenout brigádníky. lupracujeme s Odborem školství, kultury prezentace města v médiích, výrobu suve-
Každoročně se k nám na turistickou sezónu a sportu. Zajišťujeme marketingové aktivity nýrů a turistických dárkových předmětů, úzce
připojuje několik šikovných mladých lidí, kteří všech společenských a kulturních akcí města spolupracujeme s Turistickým informačním
pomáhají obsluhovat o víkendech rozhlednu Kolína, intenzivní marketingové kampaně rea- centrem na náměstí a při vydávání materiálů
Vodárna, synagogu nebo vyhlídkovou věž lizujeme u těch nejdůležitějších akcí, jako jsou s Regionálním muzeem v Kolíně, veřejným
Práchovna. Velký dík patří i dalším externím Kmochův Kolín, Kolínské kulturní léto, Gas- i soukromým sektorem cestovního ruchu. Za-
spolupracovníkům, bez nichž by se Zpravodaj paráda apod. Obsahově i graficky zajišťujeme jišťujeme provoz rozhledny Vodárna Kolín,
neumístil na 7. místě v celé ČR, a to Michalu vydávání Zpravodaje města Kolína včetně kolínské synagogy a v letních měsících vyhlíd-
Müllerovi, který zajišťuje jazykové korektury, následné distribuce. Vytváříme fotogalerie kové věže Práchovna.
a Janu Zvelebilovi, který jako zkušený novinář a archiv fotek, které na základě požadavků
pomohl Zpravodaji najít současný směr. poskytujeme pracovníkům úřadu k propagač-
ním účelům, zajišťujeme vedení a zpracování A naše přání do budoucna?
kroniky a fotokroniky města Kolína, hlášení
Co je tedy naší náplní? v městském rozhlasu, výrobu a distribuci pro- Především aby naše oddělení bylo silným
Je toho opravdu hodně. Jsme za správou pagačních tiskovin města, výrobu propagač- a sehraným týmem kolegyň a kolegů, moderní
a otevřené novým trendům a především přátel-
a aktualizací webových stránek města, so- ních, dárkových a upomínkových předmětů. ské pro vás, pro občany města Kolína, turisty
ciálních sítí města a dalších komunikačních Staráme se o agendu jednotného vizuálního a všechny spolupracovníky na úřadě i mimo
kanálů. Spravujeme i další weby, např. Bar- stylu – úzce spolupracujeme s dalšími odbory něj. Celému týmu bych za jeho práci ráda
tolomějského návrší, Bezpečného Kolína, a pomáháme jim s grafickou podobou tisko- poděkovala.
Vodárny či Jeruzaléma na Labi. Prostřednic- vin a materiálů. V oblasti cestovního ruchu Přejeme vám všem pevné zdraví a hodně
tvím sociálních sítí města – Facebook, Insta- koordinujeme aktivity se subjekty cestovního pracovních i životních úspěchů.
gram, YouTube kanál, dále Facebook Bezpeč- ruchu – Středočeskou centrálou cestovního
ného Kolína, Kmochova Kolína a Vodárny ruchu, agenturou Czech Tourism, s KUKO Gabriela Malá
Kolín – komunikujeme s občany. Úzce spo- a případně s dalšími destinacemi. Zajišťujeme vedoucí Oddělení marketingu a cestovního ruchu
5