Page 4 - Chytrý zpravodaj-Kolín-Leden-2022
P. 4

AKTUÁLNĚ Z RADNICEÁLNĚ Z RADNICE
                                                                                           AKTU


       ODDĚLENÍ MARKETINGU A CESTOVNÍHO RUCHU



                       Milí Kolíňáci, vánočním   sociálních  sítí  města  a  dalších  komunikač-  Kdo jsme?
                    zklidněním odešel starý rok   ních  kanálů,  vydávání  měsíčníku  Zpravodaj
                    a  ten  nový  přinesl  pro  nás   města  Kolína,  propagace  důležitých  sdělení   Jsme tým kvalifikovaných pracovníků, kteří
                    všechny  další porci všedno-  nejen  odborům  úřadu  a  příspěvkovým  orga-  v OMCR zajišťují, jak již v úvodu popsala paní
                    denní  práce.  Loni  v  tomto   nizacím  města,  ale  i  řadě  dalších  partnerů    místostarostka  Iveta  Mikšíková,  dva  hlavní
                    čase  jsme  vám  představili   a  neziskových  organizací.  Současně  oddělení   úseky  –  marketingový  a  cestovního  ruchu,
       práci  odboru  investic  a  územního  plánování    zajišťovalo také propagaci města Kolína jako   které jsou však velmi provázané. Celý tým se
       a  správy  městského  majetku  a  nyní  po  roční   destinace cestovního ruchu. Od roku 2016 pak   v současné době skládá z těchto stálých členů:
       přestávce si dovolím v tomto miniseriálu po-  oddělení  převzalo  provoz  rozhledny  Vodárna   Katka Tesařová – cestovní ruch … to je přede-
       kračovat.  Ráda  bych  vám  představila  tým   a  čím  dál  tím  více  se  oddělení  komplexněji   vším její parketa, hrozně ji to baví, miluje ces-
       Oddělení marketingu a cestovního ruchu pod   a  intenzivněji  zabývalo  cestovním  ruchem.   tování a je to prostě člověk na svém místě. Jako
       vedením Ing. Gabriely Malé, MBA. Ona a její   Proto bylo v roce 2018 rozšířeno a přejmeno-  že jste ještě nebyli na komentované prohlídce
       kolegové z oddělení mají na svých bedrech dva   váno  dle  aktuální  náplně  na  Oddělení  mar-  radnice? Tak právě Katka vás touto neorene-
       úseky – marketingový a cestovního ruchu. Tyto   ketingu  a  cestovního  ruchu  (OMCR).  V  roce   sanční budovou ráda provede. Hanka Morová
       úseky jsou svými činnostmi velmi provázané.   2019 pak město Kolín spolu s městem Kutná   –  redaktorka  Zpravodaje  města  Kolína
       Jde o celek, který nabízí jednotný komunikační   Hora a dalšími obcemi, společnostmi a nezis-  a autorka všech krásných fotek, které na webu,
       a informační servis úzce související s marke-  kovým  sektorem  založily  oblastní  organizaci   Facebooku  nebo  Instagramu  vidíte.  Lýdie
       tingem města.                       destinačního  managementu  Turistická  oblast   Tachecí – no přece Vodárna, to je její působiště
          Více už k práci Oddělení marketingu a ces-  Kutnohorsko Kolínsko, z.s. (známé pod zkrat-  již od roku 2015, kdy se vodárenská věž po re-
       tovního ruchu jeho vedoucí Gabriela Malá, která   kou KUKO). Kolín je klíčovým členem tohoto   konstrukci otevřela veřejnosti jako rozhledna.
       ho vede od samotného počátku.       spolku a spolu s Kutnou Horou nejvýznamnější   Marie  Matějíčková  –  dlouholetá  pracovnice
                                           lokální turistickou destinací této oblasti.  Spo-  Městského informačního centra Na Hradbách
                              Iveta Mikšíková   lupráce Kolína a KUKO je důležitá pro řádné   a průvodkyně synagogou (od března se dočká
                                           řízení a organizaci cestovního ruchu v oblasti.   nové kolegyně a do týmu přibude Jana). Vladi-
       Jak to všechno vzniklo?             Dalším milníkem v rozvoji OMCR je rok 2021,   mír Sládek, i když většinu své energie věnuje
                                           kdy jsme po dohodě s paní ředitelkou městské   Bartolomějskému  návrší  (je  totiž  jeho  správ-
          Krátce ke vzniku a historii oddělení. Nej-  knihovny Libuší Vodičkovou dospěli ke shod-  cem), moc rád píše. A že dobře píše, tak jsme
       dříve  vznikl  útvar  jako  Oddělení  marketingu    nému  názoru,  že  bude  více  koncepční,  aby   moc  rádi,  že  i  jeho  články  mají  své  místo  ve
       a propagace, a to v roce 2011. Jeho hlavní čin-  provoz Městského informačního centra přešel   Zpravodaji. Pak jsem tu já Gábina – vedoucí
       ností  bylo  zajišťování  informačního  servisu   přímo pod město Kolín, Oddělení marketingu   týmu a Iveta – paní místostarostka Mikšíková,
       prostřednictvím  webových  stránek  města,   a cestovního ruchu.         která  naše  oddělení  má  již  druhým  rokem


































     Foto: Zdeněk Hejduk





       Zleva: Hana Morová, Gabriela Malá, Iveta Mikšíková a Kateřina Tesařová. Tyto dámy stojí za propagací města, ale i za pravidelnými informacemi pro občany na
       webu města, v aplikaci Kolín v mobilu a na Facebooku.
   4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9