Page 4 - Chytrý zpravodaj-Kolín-Leden-2022
P. 4
AKTUÁLNĚ Z RADNICEÁLNĚ Z RADNICE
AKTU
ODDĚLENÍ MARKETINGU A CESTOVNÍHO RUCHU
Milí Kolíňáci, vánočním sociálních sítí města a dalších komunikač- Kdo jsme?
zklidněním odešel starý rok ních kanálů, vydávání měsíčníku Zpravodaj
a ten nový přinesl pro nás města Kolína, propagace důležitých sdělení Jsme tým kvalifikovaných pracovníků, kteří
všechny další porci všedno- nejen odborům úřadu a příspěvkovým orga- v OMCR zajišťují, jak již v úvodu popsala paní
denní práce. Loni v tomto nizacím města, ale i řadě dalších partnerů místostarostka Iveta Mikšíková, dva hlavní
čase jsme vám představili a neziskových organizací. Současně oddělení úseky – marketingový a cestovního ruchu,
práci odboru investic a územního plánování zajišťovalo také propagaci města Kolína jako které jsou však velmi provázané. Celý tým se
a správy městského majetku a nyní po roční destinace cestovního ruchu. Od roku 2016 pak v současné době skládá z těchto stálých členů:
přestávce si dovolím v tomto miniseriálu po- oddělení převzalo provoz rozhledny Vodárna Katka Tesařová – cestovní ruch … to je přede-
kračovat. Ráda bych vám představila tým a čím dál tím více se oddělení komplexněji vším její parketa, hrozně ji to baví, miluje ces-
Oddělení marketingu a cestovního ruchu pod a intenzivněji zabývalo cestovním ruchem. tování a je to prostě člověk na svém místě. Jako
vedením Ing. Gabriely Malé, MBA. Ona a její Proto bylo v roce 2018 rozšířeno a přejmeno- že jste ještě nebyli na komentované prohlídce
kolegové z oddělení mají na svých bedrech dva váno dle aktuální náplně na Oddělení mar- radnice? Tak právě Katka vás touto neorene-
úseky – marketingový a cestovního ruchu. Tyto ketingu a cestovního ruchu (OMCR). V roce sanční budovou ráda provede. Hanka Morová
úseky jsou svými činnostmi velmi provázané. 2019 pak město Kolín spolu s městem Kutná – redaktorka Zpravodaje města Kolína
Jde o celek, který nabízí jednotný komunikační Hora a dalšími obcemi, společnostmi a nezis- a autorka všech krásných fotek, které na webu,
a informační servis úzce související s marke- kovým sektorem založily oblastní organizaci Facebooku nebo Instagramu vidíte. Lýdie
tingem města. destinačního managementu Turistická oblast Tachecí – no přece Vodárna, to je její působiště
Více už k práci Oddělení marketingu a ces- Kutnohorsko Kolínsko, z.s. (známé pod zkrat- již od roku 2015, kdy se vodárenská věž po re-
tovního ruchu jeho vedoucí Gabriela Malá, která kou KUKO). Kolín je klíčovým členem tohoto konstrukci otevřela veřejnosti jako rozhledna.
ho vede od samotného počátku. spolku a spolu s Kutnou Horou nejvýznamnější Marie Matějíčková – dlouholetá pracovnice
lokální turistickou destinací této oblasti. Spo- Městského informačního centra Na Hradbách
Iveta Mikšíková lupráce Kolína a KUKO je důležitá pro řádné a průvodkyně synagogou (od března se dočká
řízení a organizaci cestovního ruchu v oblasti. nové kolegyně a do týmu přibude Jana). Vladi-
Jak to všechno vzniklo? Dalším milníkem v rozvoji OMCR je rok 2021, mír Sládek, i když většinu své energie věnuje
kdy jsme po dohodě s paní ředitelkou městské Bartolomějskému návrší (je totiž jeho správ-
Krátce ke vzniku a historii oddělení. Nej- knihovny Libuší Vodičkovou dospěli ke shod- cem), moc rád píše. A že dobře píše, tak jsme
dříve vznikl útvar jako Oddělení marketingu nému názoru, že bude více koncepční, aby moc rádi, že i jeho články mají své místo ve
a propagace, a to v roce 2011. Jeho hlavní čin- provoz Městského informačního centra přešel Zpravodaji. Pak jsem tu já Gábina – vedoucí
ností bylo zajišťování informačního servisu přímo pod město Kolín, Oddělení marketingu týmu a Iveta – paní místostarostka Mikšíková,
prostřednictvím webových stránek města, a cestovního ruchu. která naše oddělení má již druhým rokem
Foto: Zdeněk Hejduk
Zleva: Hana Morová, Gabriela Malá, Iveta Mikšíková a Kateřina Tesařová. Tyto dámy stojí za propagací města, ale i za pravidelnými informacemi pro občany na
webu města, v aplikaci Kolín v mobilu a na Facebooku.
4