Page 7 - Chytrý Zpravoda - Hodkovice březen 2021
P. 7

Kulturní kalendář                                                        7 7

         nebo na jiném povoleném místě. Žádost podal pan S. S. H. H., Hrádek nad Nisou, IČ: 02995191.
         Záměrem je prodej rychlého občerstvení, kebabu ve stánku.
          –  Rada města projednala informace z jednání se společností KORID LK o možnostech dalšího pro-
         vozu průjezdné autobusové linky přes Radoňovice a obsluze zastávky na Nových Hodkovicích.
         Vzhledem k nízkému potenciálu cestujících v Radoňovicích a stanovisku Krajské správy silnic bude
         jednání o průjezdné lince ukončeno a dále se bude řešit pouze problematika obsluhy zastávky
         v Nových Hodkovicích.
          –  Rada města projednala žádost části obyvatel Nových Hodkovic o zřízení školního svozového auto-
         busu a zastávky v jejich oblasti, oddechové zóny v Nových Hodkovicích a zřízení osadního výboru.
         Rada města pověřila starostku města jednáním ve věci žádosti s obyvateli Nových Hodkovic.
          –  Rada města schválila nákup osobního vozu Dacia Sandero verze SCe 54kW/73k Arctica 2020 pro
         Pečovatelskou službu Hodkovice za cenu 202.900,-Kč od společnosti Auto Centrum Jih 2000, a.s.,
         Velkomoravská 3950/26a, 695 01 Hodonín, IČ: 26217996, a to formou 50% akontace a zbylou část
         financování úvěrem.
                        Informace ze 4. jednání rady města 17. 02. 2021
          –  Rada města jmenovala v souladu s vyhláškou 54/2005 S., o náležitostech konkursního řízení
         a konkursních komisích, členy konkurzní komise na obsazení pracovního místa ředitele Základní
         školy T. G. Masaryka Hodkovice nad Mohelkou, J. A. Komenského 467, 46342 Hodkovice nad Mo-
         helkou, příspěvková organizace ve složení: Ing. Markéta Khauerová – člen určený zřizovatelem,
         předseda konkurzní komise, Mgr. Helena Řezáčová – člen určený zřizovatelem, Mgr. Renata Ry-
         chetská – člen určený ředitelem krajského úřadu, Mgr. Milan Rambousek – školní inspektor ČŠI,
         Mgr. Bc. Pavlína Kubrová – odborník v oblasti státní správy, organizace a řízení ve školství, Lenka
         Matuszná – personalista, Mgr. Dana Kalousková – pedagogický pracovník příslušné právnické oso-
         by vykonávající činnost školy, Bc. Vladimíra Šrýtrová – člen školské rady. Tajemníkem konkurzní
         komise určila rada města paní Naďu Burianovou.
          –  Rada města souhlasí s uzavřením Smlouvy o zprostředkování Benefitů – služby závodního stravo-
         vání zaměstnanců, produkt Gastro Pass CARD jako samostatné karty. Zároveň souhlasí s Ceníkem
         individuálním, vydaném jako příloha č. 3 Smlouvy o zprostředkování Benefitů.
          –  Rada města schválila Dodatek č. 1 k Zásadám pro čerpání prostředků ze sociálního fondu Měst-
         ského úřadu v Hodkovicích nad Mohelkou ve znění podle návrhu předloženém tajemnicí MěÚ
         s platností a účinností od 1. února 2021.
          –  Rada města schválila Vnitřní předpis č. 1 Poskytování a vyúčtování cestovních náhrad s platností
         a účinností od 18. února 2021.
          –  Rada města vzala na vědomí informaci o stavu dluhů za užívání městských bytů ke dni 31.01.2021.
         Dluhy činí 101.167,00 Kč.
          –  Rada města schválila návrh na obsazení volného bytu v DPS Hodkovice nad Mohelkou a přiděluji
         byt č. 28 panu J. D., trvale bytem Bílá, Český Dub.
          –  Rada města vzala na vědomí Výroční zprávu o činnosti a hospodaření Pečovatelské služby Hodko-
         vice nad Mohelkou – za rok 2020.
                   Informace z 1. mimořádného jednání rady města 19. 2. 2021
          –  Rada města schválila dočasné přerušení provozu MŠ Hodkovice nad Mohelkou s platností od
         22. 02. 2021 do 28. 02. 2021.


       Úplné znění usnesení rady města a zastupitelstva města najdete na www.hodkovicenm.cz
                                                 Zapsala Markéta Khauerová – starostka města
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12