Page 6 - Chytrý zpravodaj - Čáslav 06/2022
P. 6

6  Zprávy z radnice
















          NOVÉ OSVĚTLENÍ

          NOVÝ POŽITEK ZE HRY

                                              JN

            Osvětlení hrací plochy zimního stadionu nyní
          zajišťují nová úsporná LED svítidla.
            Původní  výbojková  svítidla  byla  drahá  po
          stránce spotřeby elektrické energie, časté vý-
          měny prasklých výbojek a jejich rostoucí ceny
          z důvodu útlumu výroby a prodeje.




       Odbor vnějších vztahů a komunikace (druhá část)                                                          IM

       Řečeno  s  nadsázkou,  představit  si,  co   141 lidí, což je zhruba tolik, co jindy za celé   lékařů  (nejen  osobně,  ale  i  telefonicky)
       mají  na  starosti  odbory  financí,  dopra-  zimní období.              a snaží se, aby od nich Čáslaváci odchá-
       vy  nebo  životního  prostředí,  není  příliš   Vždycky a na všem je samozřejmě co   zeli  v  co  nejlepším  rozpoložení.  Každý
       obtížné. U odboru vnějších vztahů a ko-  vylepšovat a pracovníci OVVK si toho jsou   pracovník centra je zároveň průvodcem,
       munikace  (OVVK)  to  může  být  relativně   vědomi. I proto každoročně spouštějí do-  který zajišťuje pravidelné prohlídky věže,
       složitější. Co všechno trochu nekonkrét-  tazníkové  šetření,  jehož  prostřednictvím   Žižkovy síně a brzy i Otakarovy bašty. Na
       ní pojmy „vnější vztahy“ a „komunikace“   čerpají zpětnou vazbu od obyvatel města,   starosti má také obsah všech městských
       znamenají,  respektive  čím  se  zabývají   na  jejichž  spokojenosti  záleží  ze  všeho   vývěsek a mobilních panelů.
       lidé, kteří tuto část Městského úřadu Čá-  nejvíc.  Jednotlivé  připomínky,  poznatky     Několikrát ročně jezdí zaměstnanci in-
       slav reprezentují? Následující text se po-  a rady pečlivě analyzují a následně je pro-  formačního centra po Česku na vzděláva-
       kusí  na  tuto  nelehkou  otázku  nabídnout   mítají do svých dalších konkrétních kroků.  cí semináře a spolupracují s Asociací turi-
       celou řadu odpovědí. Jeho první část jste                                stických center ČR. Nově se také účastní
       si mohli přečíst v minulém vydání Čáslav-  Centrum turistické i sociální  veletrhů  cestovního  ruchu,  kde  Čáslav
       ských novin, nyní je na řadě jeho dokon-                                 propagují a starají se o její dobré jméno.
       čení.                                   Na všech zmíněných úspěších má lví   Samozřejmostí  je  takzvaný  destinační
          Pracovníci  OVVK  se  starají  o  cílenou   podíl  Informační  centrum  Čáslav,  rovněž   management, jehož cílem je prostřednic-
       propagaci  mnoha  projektů  a  událostí,   spadající  pod  OVVK.  Cílem  jeho  vedoucí     tvím různých platforem lákat lidi k návště-
       často opřenou třeba o nějakou originální   i dalších zaměstnanců a brigádníků je, aby   vě  našeho  města,  z  čehož  pochopitelně
       soutěž. Popsat si to v krátkosti můžeme   „íčko“ nesloužilo pouze turistům. Nabízejí   Čáslav jako taková profituje.
       na  prosincovém  ADVENTu  na  dotek.  Na   zde ke koupi různé upomínkové předmě-
       začátku byla vize pana faráře Dmytra Ro-  ty, propagační materiály města, kalendáře   Základem je spolupráce
       manovského,  který  odbor  oslovil  s  tím,   (mimochodem vytvořené OVVK) nebo vý-
       že  by  chtěl  ve  „svém“  kostele  uspořádat   robky klientů z Diakonie. Především starší   Navzdory celkové obsáhlosti toho tex-
       dobročinný  koncert  Pavla  Helana.  Výtě-  lidé si je však v poslední době zvykli na-  tu v něm ani zdaleka nezaznělo všechno,
       žek měl být věnován jedné z čáslavských   vštěvovat i za jinými účely. Často se stává,   co  mají  pracovníci  čáslavského  odboru
       organizací.  Pracovníky  OVVK  napadlo,   že  si  přijdou  vytisknout  nebo  oskenovat   vnějších vztahů a komunikace na starosti.
       že nechají výběr konkrétní organizace na   jednu krátkou lékařskou zprávu, ale poslé-  Jeho cílem přitom nebylo oslavovat jejich
       lidech.  Spustili  dotazník,  vytvořili  zprávu   ze  zde  stráví  několik  desítek  příjemných   pracovní nasazení, a už vůbec ne povyšo-
       na FB, sestříhali videopozvánku, vymysleli   minut.  Berou  informační  centrum  jako   vat  jeden  odbor  nad  ostatní.  Šlo  přede-
       vlastní  grafiku…  Výsledkem  byla  událost,   místo,  kde  se  mohou  setkávat  s  dalšími   vším o nastínění toho, co šestice stálých
       která  rezonovala  celou  Čáslaví  a  setkala   lidmi,  popovídat  si,  zavzpomínat.  Jelikož   zaměstnanců OVVK dokáže. Byť má kaž-
       se s mnoha pochvalnými reakcemi. Úno-  se zde kromě inzerce přijímají i příspěvky   dý  z  nich  oficiálně  vlastní  funkci,  drtivé
       rová  valentýnská  akce  byla  zase  hodně   do  společenské  rubriky  Čáslavských  no-  většiny  výsledků  dosahují  trpělivou  spo-
       orientována  na  vyhlídkovou  věž  kostela   vin, čas od času se stane, že při diktování   luprací.  Za  jednotlivými  kroky  vždy  stojí
       sv. Petra a Pavla. Vynesli do ní obří srdce   vzpomínek na zesnulé dojde i na slzy.  počáteční nápad či vize, které je potřeba
       a i dál dělali všechno pro to, aby vzbudili   Ochotná  obsluha  jakoukoli  návštěvu   domyslet do nejmenších detailů a násled-
       zájem co nejširšího spektra obyvatelstva.   vždy ráda vyslechne, poradí s jízdními řády   ně zajistit jejich uvedení v život. I o tom je
       Výsledek?  Za  jediný  den  věž  navštívilo    nebo ordinačními hodinami čáslavských   umění „komunikace“.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11